مجھے17 لڑکیوں نے بھائی کہا میں برداشت کر گیا

میں نے ایک لڑکی کو جانو کہا بلاک کر گئ

اپنی واری مرن لگ جاندیاں نے




کا مطلب Hmm 

آج مرشد نے مجھے سمجھایا   

H ہاں M میرے M محبوب




جدید تحقیق سے ثابت ہوا کہ

رات کو نیند اسی طرف منہ کر کے آتی ہے

جس طرف موبائل رکھا ہوا ہو 


आधुनिक शोध से पता चला है कि

रात में, नींद इस तरह से आती है

जहां मोबाइल रखा है



ایک ہی میری سھیلی تھی علیشہ.


آج اس نے بھی بتا دیا بھائی میں


علی شاہ ہوں




گر زندگی میں کوئی پریشانی کھڑی ہے تو کھڑی ہی رہنے دو

بیچاری تھک کر خود ہی بیٹھ جاے گی


अगर जीवन में कोई समस्या है, तो उसे खड़े रहने दो


बेचारा थक कर बैठ जाएगा




آج مجھے بہت دکھ ہوا یہ دیکھ کر کہ ہم اپنی روایات بھول ہیں
یہ ایک بچے نے جوس پیااور ایسے ہی پیھنک دیا
اس نےپٹاکا وجایا ہی نی

आज मैं यह देखकर बहुत दुखी हूं कि हम अपनी परंपराओं को भूल गए हैं
इस एक बच्चे ने जूस पिया और उसे ऐसे ही फेंक दिया
उन्होंने नेपच्यून की भूमिका निभाई





مینوں اس گل دی بہت زیادہ فکر لگی اے

میرے ویاہ والے دن واٹسپ کون چلائے گ


मैं इस फूल को लेकर बहुत चिंतित हूं

मेरी शादी के दिन व्हाट्सएप कौन चलाएगा?




میرا ایک ہی اصول ہے 

                        پسند آتے ہیں تو دل میں 💓

ورنہ

.            دماغ میں بھی نہی  


मेरा भी यही सिद्धांत है

                         अगर आपको यह पसंद है, तो अपने दिल में

अन्यथा

। मन में भी नहीं


 

مرد کی خوبصورتی اس کے اخلاق سے۔ عورت کی

خوبصورتی چہرہ دھونے کے بعد پتہ چلتی ہے

पुरुष की सुंदरता उसका चरित्र है। एक महिला का
चेहरे को धोने के बाद सुंदरता का पता चलता है


Thanks for visiting our site. if any suggestion please comment below and if you want more funny poetry then click here.